Розробки уроків

  • Тема 1. Пропорція. Розв’язування задач за ДОПОМОГОЮ ПРОПОРЦІЇ
  • тема 2. . Відсоткове відношення двох чисел
  • Тема 3. МАСШТАБ
  • Тема 4 Відсоткові розрахунки
  • Тема 5  ВІДНОШЕННЯ І ПРОПОРЦІЇ 
Уро́к — навчальне заняття; певний проміжок часу, відведений для заняття групою учнів постійного складу з окремого предмета за сталим розкладом.
Також уроком називають завдання, навчальна робота, яка дається учневі для підготовки до наступного заняття.
Урок як форма організації навчання має такі ознаки:керівна роль учителя;постійний склад учнів, які мають приблизно однаковий рівень фізичного й психічного розвитку;перебіг навчальної діяльності в класній кімнаті;дотримання розкладу й регламенту.
Урок як основна форма освітньої діяльності виконує такі функції:
Організаційна - забезпечується організація вихованців на пізнавальну діяльність у складі конкретного первинного колективу.
Освітня - сприяє отриманню системи знань стосовно вимог загальної, політехнічної і професійної освіти.
Дидактична - сприяє створенню оптимальних умов для оволодіння вихованцями методами і прийомами самостійної пізнавальної діяльності.
Розвивальна- забезпечуються умови для розвитку інтелектуальних можливостей особистості як визначального чинника становлення головного багатства окремої особистості і суспільства загалом.
Виховна - створюються оптимальні умови для розв'язання на уроці мікрозавдань розумового, морального, трудового, фізичного й естетичного виховання.
Перспективна - вибудовується система перспективних ліній з метою формування позитивних мотивів навчання й життєдіяльності особистості.
Усі названі функції уроку певною мірою взаємозумовлені і реалізуються шляхом узгодженої діяльності вчителя й учнів.

Немає коментарів:

Дописати коментар